Formy dostawy

1. W przypadku wysyłki poza granice Polski, koszty dostawy uzgadniane są indywidualnie, po wcześniejszym kontakcie mailowym lub telefonicznym, przy czym koszt transportu pokrywa Klient.

2. Koszty dostawy nie obejmują wnoszenia Towaru do domu Klienta. Zakres obowiązku firmy kurierskiej ogranicza się do rozładowania przywiezionej przesyłki, bez wniesienia.

3. Wysyłki realizowane są od poniedziałku do piątku. Czas dostawy od momentu nadania wysyłki wynosi do 2 dni roboczych.

4. Sprzedawca dopuszcza odbiór osobisty Towaru z magazynu Sklepu wyłącznie po wcześniejszym kontakcie mailowym lub telefonicznym i uzgodnieniu terminu odbioru.

5. Czas realizacji zamówień wynosi do 30 dni roboczych,do niego należy doliczyć czas dostawy.

6. Klient ma możliwość uiszczenia ceny w następujący sposób:

a) przelewem bankowym na rachunek bankowy Usługodawcy (przedpłata);

b) za pobraniem, tj. płatność dostawcy przy odbiorze Towaru.

7. W przypadku płatności za pobraniem, Klient zobowiązuje się do odbioru oraz uregulowania należności za zakupione Towary (wraz z kosztami przesyłki) bezpośrednio u kuriera doręczającego przesyłkę, lub w urzędzie Pocztowym. W przypadku uchylania się Klienta od zapłaty za dostarczoną przesyłkę, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Klienta, przesyłka zostanie zwrócona Sprzedającemu (po 14 dniach od pierwszej próby doręczenia). W takiej sytuacji, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Kupującego Sprzedawca może wezwać Kupującego do jej wykonania, a także żądać naprawienia szkody wyrządzonej mu przez niewykonanie Umowy sprzedaży przez Kupującego, co oznacza w szczególności pokrycie kosztów przesyłki w obie strony oraz wezwania do wykonania umowy, zapłaty.

8. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich i spedycyjnych

9. Koszty dostawy są wskazywane w koszyku w czasie składania Zamówienia oraz są zróżnicowane dla różnych sposobów płatności.

ODBIÓR PRZESYŁKI

10. Przy odbiorze przesyłki z zamówionym Towarem, sugerujemy, aby Konsument sprawdził przesyłkę i wskazujemy, że w przypadku stwierdzenia:

1) uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki,

2) niekompletności przesyłki,

3) niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia,

Konsument jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki. W takim przypadku sugerujemy zapisanie uwag lub notatki ze zdarzenia w obecności dostarczyciela oraz niezwłoczne powiadomienie Usługodawcy o zaistniałej sytuacji. W każdym wypadku, w razie uszkodzeń sugerujemy sporządzenie protokołu uszkodzeń w obecności dostarczyciela przesyłki.

11. Klient niebędący Konsumentem w chwili odbioru przesyłki zobowiązany jest sprawdzić jej zawartość. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy Towaru i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych Towaru w trakcie transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę niebędącego Konsumentem i dostawcę przesyłki.

12. Sprzedawca przypomina, że zgodnie z art. 548. § 1 Kodeksu cywilnego z chwilą wydania rzeczy sprzedanej przechodzą na kupującego (Klienta) korzyści i ciężary związane z rzeczą (Towarem) oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy (Towaru).

13. Jeżeli Towar ma zostać przesłany przez Sprzedawcę Konsumentowi, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Konsumenta z chwilą wydania Towaru Konsumentowi. Za wydanie Towaru uważa się jej powierzenie przez Sprzedawcę przewoźnikowi, jeżeli Sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Konsumenta.

Administratorem Twoich danych osobowych jest firma Fafa sp. z o.o.
adres: ul. gen.J.Kustronia 47a, 43-316 Bielsko-Biała, Tel.+48 732 932 232, e-mail: sklep@ordesign.pl